Vilken pistol är bättre på T37. Utrustning för T37

6-11-2016, 21:54

Hej alla älskare av lätt och snabb teknik, sidan är med dig! Förmodligen har ni alla redan gissat att nu kommer vi att prata om en riktig eldfluga, en amerikansk lätt tank på sjätte nivån - den här T37 guide.

Det är från den sjätte nivån i World of Tanks som lätta stridsvagnar börjar ta fart, mer värdiga modeller dyker upp här, och om vi tänker på T37 egenskaper, denna bil kan kallas om inte den bästa, så säkerligen stark. Men spelet på LT är alltid anmärkningsvärt för sin komplexitet, och för att bemästra den här enheten måste du ha en klar uppfattning om dess kapacitet.

TTX T37

Till att börja med måste du förstå att vi har den bästa säkerhetsmarginalen bland LT-6:orna till vårt förfogande, och dessutom, som det anstår en eldfluga, en utmärkt basavstånd på 385 meter.

När det gäller en lätt tank finns det inget att prata om rustning, det verkar som att vår bil inte är gjord av metall, utan av kartong, i denna mening T37 TTX mycket långt ifrån perfekt. Titta på kollisionsmodellen - den tjockaste platsen (markerad med rött) är i pannan på tornet, men även med bra sluttningar överstiger inte minskningen här 38 millimeter, vilket helt berövar oss chanserna att undvika skador vid påkörning.

Som en lyrisk avvikelse till ämnet svag rustning Det skulle jag vilja tillägga T37 tank har en ganska hög siluett, och vi får ofta kritik av ammunitionsstället och besättningsmedlemmarna.

Men som vi alla vet är lätta stridsvagnar inte kända för sin rustning, utan för sin rörlighet. Och verkligen, T37 World of Tanks har utmärkt toppfart, mycket bra manövrerbarhet och avundsvärd dynamik. Det är sant att vi fortfarande saknar hästkrafter, du kommer att känna det när du snabbt behöver gömma dig från jakten eller när du klättrar uppför.

pistol

En mycket viktig, och i vårt fall inte mindre intressant punkt gäller beväpningen av tanken, eftersom i fallet med Т37 WoT det är möjligt att installera en av två pistoler att välja mellan.

Till att börja med, låt oss överväga ett specifikt alternativ - en pistol med ett magasin som laddar 5 skal, som vart och ett kan flyga ut med ett intervall på två sekunder. Med en liten alfa-strik T37 tank kan göra cirka 575 skador på 10 sekunder. Det är inte så mycket, med tanke på att det tar 20 sekunder att ladda trumman helt.

Given T37 pistol har bra pansarpiercing mot bakgrunden av de flesta lätta stridsvagnar på den sjätte nivån, men du måste fortfarande bära en anständig mängd guldskal med dig, ju fler desto bättre.

När det gäller noggrannhet, T37 WOT spridningen är för stor, men tack vare bra stabilisering och ganska snabb siktning kan du skjuta bekvämt även i rörelse.

Låt oss nu prata om den andra pistolen, standardpistolen, som saknar magasinladdningssystem, men enligt min mening är en favorit. Faktum är att engångsskadan är densamma här, men det är en bra eldhastighet med denna tunna Т37 World of Tanks ger ut cirka 2100 skadade skador per minut, utan att behöva vänta 20 sekunder.

Ett annat uppenbart plus är att den här pistolen har pansargenomträngande parametrar som är rekordartade bland klasskamrater. Tack vare denna kvalitet, vår lätt tank T37 får möjlighet att skjuta mindre guld, även om det inte skadar att bära 20-40% av premiumskalen.

Och sist men inte minst, spridningen av kanonen är densamma, allt är fortfarande bra med stabilisering, men du kommer att konvergera snabbare, vilket inte är mindre viktigt. Ja, förresten, med båda stammarna T37 WOT har utmärkta vertikala siktningsvinklar, pistolen sänks med 9 grader.

Fördelar och nackdelar

Huvudparametrarna har övervägts och det är dags att summera de första resultaten, för för att spela på vilken tank som helst, och ännu mer på en eldfluga, måste du tydligt förstå dess huvudsakliga fördelar och nackdelar. Ja, lyft fram styrkor och svagheter T37 vi kommer, med hänsyn till konfigurationen, att vara en andra, icke-trumpistol.
Fördelar:
Bra rörlighet;
Den bästa säkerhetsmarginalen bland LT-6;
Utmärkt recension;
Den bästa pansarpenetrationen på nivån;
Hög brandhastighet;
Utmärkt stabilisering;
Bekväma vertikala riktningsvinklar.
Minus:
Absolut papprustning;
Det saknas dynamik;
Hög siluett, varför förklädnaden är halt;
Framåt placering av ammunitionsstället och frekvent kritik av besättningsmedlemmar;
Lilla Alphastrike.

Utrustning för T37

Det är mycket viktigt att korrekt utrusta din tank med ytterligare moduler, eftersom detta kommer att påverka spelet avsevärt. I vårt fall bör det noteras att T37 utrustning inte helt standard, det finns inget sätt att installera, men det finns en annan unik funktion som bara finns i amerikanska LT, men först till kvarn:
1. - den mycket unika modulen som kommer att ge oss möjlighet att implementera skador ännu bekvämare på resande fot och minska ännu snabbare efter stopp.
2. är ett bra val, för med det kommer vi att få ökad skada, sikt och skjutkomfort.
3. - ett utmärkt alternativ för en lätt tank, för med detta kan vi till och med överskrida den maximala utsikten.

Ärligt talat, ovanstående tre punkter är optimala, men om du precis har köpt T37 tank, du inte har en pumpad besättning än, då kan du sätta i stället för det tredje föremålet, men ett sådant val kräver en mer passiv spelstil.

Besättningsutbildning

Inte mindre viktigt och samtidigt ännu mer avgörande ögonblick, som kräver en seriös investering av tid, är pumpningen av besättningen. Det sitter fyra tankbilar i vår tank, vilket är en ganska standardsituation, så vidare T37-förmåner ladda ner enligt följande:
Befälhavare (radiooperatör) - , , , .
Gunner - , , , .
Förare mekaniker - , , , .
Lastare - , , , .

Utrustning för T37

En annan nyans som du definitivt bör tänka på innan du ger dig ut i strid är valet av förbrukningsmaterial. Naturligtvis, om du inte har extra silver eller guld, kan du stanna vid den vanliga uppsättningen av , och . Men med tanke på de frekventa kritiken av ammunitionsstället och granatchocken hos besättningsmedlemmar är det bättre att fortsätta T37 utrustning från , , , där det sista alternativet kan ersättas med .

T37 spel taktik

Som redan nämnts är spelet på en lätt stridsvagn i World of Tanks inte alls en lätt sak, vi gör lite skada, papprustning, en liten säkerhetsmarginal, etc. Men som kan ses ovan är antalet styrkor vi har imponerande och allt detta bör användas.

Som med vilken eldfluga som helst, T37 taktik striden är ganska mångsidig, men vi måste alltid vara försiktiga, rädsla för träffar från fiendens tunnor, särskilt olika högexplosiva ämnen.

I början av striden kan du arbeta som ett passivt ljus för detta lätt tank T37 använder sin fart, intar den eftertraktade busken och lyser fiendens bortgång. Det viktigaste, kom ihåg, vår förklädnad är bra, men inte den bästa, så du måste lämna det farliga torget i förväg.

Under resten av striden kryssar vi runt kartan, står praktiskt taget inte på ett ställe, och kliver med jämna mellanrum över fältlinjen för att upptäcka fiendens kamouflerade tankjagare och annan utrustning. Vart i T37 World of Tanks fortfarande kunna skjuta, gör det perfekt utan att sakta ner.

När det gäller genomförandet av skada kan vi lika väl skjuta både på långa avstånd (noggrannheten tillåter) och vrida fienden i närstrid. Det viktigaste är att göra det mycket noggrant, det är bättre om dessa redan är misshandlade och klumpiga motståndare, eftersom skadan T37 WOT inte så stor.

T 37 guide recensioner av fans av World off tanks vilka förmåner och utrustning som ska installeras och hur man spelar en översikt över den lätta tanken i den amerikanska grenen samt en videorecension.

T 37 guide recension av den amerikanska tanken och i den här artikeln kommer vi att analysera i detalj vilka förmåner och utrustning som ska användas T 37 hur man spelar på det, samt titta på videon i slutet av inlägget där vi kommer att få reda på mer detaljerat svaren på frågorna.
Så jag tömde den här tanken av en slump, hur ska man säga det, det hände bara för när jag spelade gick jag till M24 Chaffe lätt tank, som jag verkligen gillade eftersom den är ganska snabb och dess pistol är normal. Jag bestämde mig precis för att gå till M24 Chaffe och ingen annanstans.

Kort sagt, jag pumpade chappie när jag kom dit och det verkade inte vara så galet efter att jag spelat ett par hundra slagsmål på den, och jag bestämde mig naturligtvis för att gå längre för att titta på vad som fanns bakom honom så att säga. Jag kom till den lätta stridsvagnen T 37, som tycktes mig vara mycket bättre än chappien och jag körde den perfekt och spelet på den gav mig stort nöje eftersom pistolen tränger igenom motståndarna ovanför nivån med en smäll, även om det inte tar så mycket, men omladdningen är snabb, den lyser inte särskilt starkt, men på grund av att kroppen är hög avfyrar de den fortfarande snabbt, så jag råder dig inte att stå still även med horn. Spelet för den här tanken borde vara rörligt på grund av detta, men spridningen är liten och jag urholkade ofta motståndare från 300 meter eller mer utan problem. Han slog till och med O-I och andra japanska tungviktare.

Hur spelar man den här tanken?

Spelet ska vara väldigt rörligt, du kan inte stanna mer än några sekunder, eftersom tanken har lite hk och rustningen förstår du är också av kartong. Vi spelar aktivt shine under rutschbanorna utan att stanna vid dem, ibland stannar vi under huset någonstans på centrallinjen för att aktivera hornen och lysa upp de allierade. Du kan också stå någonstans på en hög kulle i fjärran och lätt träffa fiendens stridsvagnar, men de står länge, jag råder dig inte, för du kommer inte att hjälpa det här laget mycket, eftersom huvudsyftet med lätta stridsvagnar är att lyfta fram fiender och hjälpa allierade eftersom stridsvagnens skada inte är stor, men det gör den inte mindre farlig.

Vilka förmåner att ladda ner för besättningen på t 37 undrar du?

Personligen föredrar jag att se videorecensioner snarare än att läsa.

T-37, liksom många LT:er över nivå 5, introducerades i spelet i patch 0.9.3. Och kompletterade grenen av amerikanska lätta stridsvagnar.
Allmän information.
Många känner igen den gamla goda chafiken i T-37:an. Och delvis är det det. Samma M24 är bara förbättrad och uppgraderad för nivå 6 LT-status. Om något säger att Chaffee togs bort från sitt futuristiska örontorn, så nej, de tog inte bort det, utan överförde det helt enkelt till sin äldre bror för användning. Naturligtvis, med en ökning av nivån, fick tanken en ökning av många egenskaper, såsom maximal hastighet eller pistolpenetration.
Mer om de viktigaste egenskaperna:
Verktyg:
. Skador - 115 enheter.
. Pansarpenetration - 150 mm.
. Brandhastighet - 18,18 mm.
Motor:
. Effekt - 500 l / s.
. Maxhastigheten är 66 km/h.
Rekommenderad utrustning:
Eftersom amerikanska LT:er kännetecknas av möjligheten att installera en stabilisator, kommer vi inte att missa det. Låt oss ta den andra cellen belagd optik eller ett stereorör. Det beror bara på din spelstil. Den tredje öppningen kommer att upptas av ventilation, vilket kommer att ge en betydande ökning av alla egenskaper, inklusive att ytterligare öka tankens synlighet och dynamik.
Utrustning.
Standardutrustning är också lämplig: reparationssats, första hjälpen-kit, brandsläckare. Men med tanke på att det är osannolikt att någon kommer att låta dig bränna ut dig, kan du ta en annan reparationssats i den 3:e luckan.
Besättning.
Besättningen är tränad som på många andra eldflugor
. Befälhavare - sjätte sinnet, förklädnad, örnöga (även om den fjärde förmånen redan tas av brödraskapet, är det värt att notera att befälhavaren kan uppgraderas med radioavlyssning, eftersom han utför rollen som radiooperatör).
. Gunner - förklädnad, mjuk tornrotation, hämndlysten (här är det värt att notera att denna förmån kan vara mycket användbar för passivt ljus).
. Förare - förklädnad, terrängkung, virtuos.
. Lastare - kamouflage, beröringsfritt ammunitionsställ.
Combat brotherhood kommer att studeras av den 3:e eller 4:e förmånen. Självklart för hela besättningen samtidigt.
Svaga sidor T-37.
Inte den högsta maxhastigheten, som bland eldflugor, totalt med ganska stora dimensioner, gör aktivt ljus på tanken nästan omöjligt. Eller åtminstone extremt obehagligt. Det enorma T-37-tornet är helt enkelt en magnet för fiendens granater, och med tanke på den totala bristen på pansar är vi rädda för både de svaga kanonerna från andra lätta fordon och de högexplosiva skydden av större kalibervapen. Tanken har också en liten massa, och även om det oftast spelar i händerna snabba tankar, vår klasskamrat VK 2801, om situationen är framgångsrik för honom, kan förstöra oss med en bagge.
Styrkor hos T-37.
Även om maxhastigheten är den bästa bland klasskamrater, har tanken underbar dynamik. Den når sin hastighetsgräns väldigt snabbt och tappar knappast fart vid kurvtagning. Jorden med medelhög öppenhet övervinns också utan större ansträngning. Bra körprestanda är dock inte allt som T-37 har. Bra vapen hjälper till att stå upp för sig själva i en karusellduell med andra LT:er, eller snabbt hantera fiendens artilleri. Det är också omöjligt att tappa ur sikte att tornet är stort.Denna eldfluga har bästa recensionen bland LT på 6:e nivån (även om det är samma som fettskärarens).
Stridstaktik på T-37.
I början av striden skulle det vara trevligt att "lysa upp" patrullen av fiendens stridsvagnar. Det vill säga, under de första 30 sekunderna spelar vi rollen som aktivt ljus, och sedan rullar vi tillbaka till basen och går till positionen för passiv belysning.
Även om du, beroende på kartan, kan gå och lysa i ditt favoritskydd från början av striden. Till exempel: en buske på Prokhorovka Alley måste tas mycket snabbt. Glöm inte dina mått. Titta mycket noga på buskarna du står i. Så fort det finns en antydan om att du har blivit upptäckt, byt position. Dueller, även en-mot-en med klasskamrater, är bäst att undvika. Även om vi har ganska bra vapen. På grund av dålig bokning, om du går segrande i en duell, kommer bara några smulor kvar.